ofc Posted September 3, 2014 Report Share Posted September 3, 2014 witam! Na początek powiem, że jestem zielony...dlatego wolę radzić się fachowców:)kupiłem małą grillo-wędzarkę firmy saskagarden (chyba model skopiowany od webera). Producent w instrukcji pisze że należy wędzić węglem drzewnym i dla aromatu dodać kilka kawałków drewna owocowego... W wędzarce nad paleniskiem umieszcza się pojemnik z wodą, po co ta woda? i jak się zapatrujecie na ten węgiel drzewny?Jeżeli komuś będzie się chciało odpisać będę wdzięczny:) pozdrawiam!ofc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paweljack Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 witam! Na początek powiem, że jestem zielony...dlatego wolę radzić się fachowców:)kupiłem małą grillo-wędzarkę firmy saskagarden (chyba model skopiowany od webera). Producent w instrukcji pisze że należy wędzić węglem drzewnym i dla aromatu dodać kilka kawałków drewna owocowego... W wędzarce nad paleniskiem umieszcza się pojemnik z wodą, po co ta woda? i jak się zapatrujecie na ten węgiel drzewny?Jeżeli komuś będzie się chciało odpisać będę wdzięczny:) pozdrawiam!ofcWitaj, może wstaw zdjęcie tego urządzenia. Węgiel drzewny to raczej do trzymania żaru a na to sypiesz zrębki albo kładziesz drewno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wirus Posted September 4, 2014 Report Share Posted September 4, 2014 (edited) Węglem drzewnym się nie wędzi (nie wytwarza on dymu wędzarniczego) - można nim osuszać i utrzymywać temperaturę - z dodatkiem kawałków drewna owocowego.czy zrębków (wiórków) wędzarniczych na tym urządzeniu można "podwędzić" grillowane produkty. P.S. Za wolno piszę - zostałem uprzedzony . Edited September 4, 2014 by Wirus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...