kolonos Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Witam wszystkich.Jestem początkującym "wędliniarzem".Proszę o pomoc.Mam 7kg wołowiny kl.2 i 5kg wieprzowiny kl.3oraz tłuszcz.Jaka kiełbasę mogę z tego zrobić,jakie proporcje zastosować,aby kiełbasa nie była twarda.Z góry dziekuje za pomoc.Robert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maad Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Znasz się na klasyfikacji mięsa a nie potrafisz czytać receptur? Jestem w szoku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzo Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 Możesz się pokusić o zrobienie http://www.wedlinydomowe.pl/kielbasy/trwale-pieczone-lub-parzone/77-kielbasa-bialostocka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolonos Posted February 21, 2015 Author Report Share Posted February 21, 2015 Dziękuję,problem w tym ,że mam tylko klasę 2 woł i kl 3 wieprzowiny,chciałbym to wykorzystać w jednej kiełbasie.Nie wiem,czy to sie sprawdzi,moze dodam 1,5 kg tłuszczu.Co o tym sadzicie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzo Posted February 21, 2015 Report Share Posted February 21, 2015 A ta klasa III to u Ciebie co? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...