JOHAN7 Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Witam Jestem początkującym ale już wybudowałem sobie gril z wedzarnia i piecem chlebowymMam problem odnośnie grila ,przy paleniu częśc dymu wydostaje się na zewnątrz a nie kominem ,zabudowałem osłonę od góry otworu grila by był lepszy cug ale część dymy wydostaje się na zewnątrzChcę całośc zabudowac w postaci altanki i wtedy może się okazac że będzie duży problem z dymem jeśli ktos miał taki problem i dał sobie radę proszę o sugestie będe wdzięczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Todek Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Ja też chętnie poczytam o tym problemie. Jeszcze nie wybudowałem grilla, ale podstawa już jest, a grill niedługo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
januszfeniks Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 A w jaki sposób masz mieć ciąg? Jeśli np. komin jest zimniejszy jak powietrze Cię otaczające... Zasady fizyki są takie same od dawien dawna i w Twoim grillu one tak samo obowiązują. Wrzucasz opis nie wrzucając danych technicznych to wróżenie w fusów. Jaki komin wys... szer... itp... To tak jak byś zadzwonił do lekarza i żeby Cie zbadał przez tel. bo boli Cię głowa Coś wiecej na ten temat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacan Wojciech Posted June 21, 2015 Report Share Posted June 21, 2015 Wstaw zdjecie z kilku pozycji lub ryysunek z przekrojem , wtedy moze uda sie rozwiązać problem .Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOHAN7 Posted June 21, 2015 Author Report Share Posted June 21, 2015 Komin ma wysokości ponad 1metr od sklepienia gila o wymiarach 15cm na 15cm ale po skosie jest murowany by połączyć się z drugim kominemotwór grila to 60cm szeroki ,60cm głebiki i 70cm wysoki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...