zezo Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 WITAM WSZYSTKICH Bardzo się cieszę że trafiłem na to forum, ileż tu jest ciekawych tematów, istna kopalnia wiedzy zdrowego odżywiania :wink: interesuje mnie wszystko, wędzenie, pieczenie, serowarstwo, wszystko mnie interesuje, muszę się przyznać że jak czytam pewne fachowe zwroty to mam takie wrażenie że są napisane w obcym języku :wink: tak więc jak widzicie jestem zieloniutki w tym zakresie :blush: ale plany i chęci mam duże, wybaczcie wiec proszę jak będę pewnie zadawał naiwne i proste pytania, ale wszak nikt nie jest doskonały :wink: Witam więc jeszcze raz zadymiarską brać i daję nura w tematy na tym forum. :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasibrzuszek Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 WitajI zadawaj pytania. Od tego jest to forumPozdrawiamPasibrzuszek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anetka Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 Witaj w mocno zakreconym gronie :grin: napisz skąd jesteś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gabi Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 Zezo witaj ! "Kto pyta nie błądzi". :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxell Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 Witaj.Po przeczytaniu "forum" bierz się za nasza stronke www.wedlinydomowe.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepper Posted February 1, 2008 Report Share Posted February 1, 2008 Witaj Zezo!No cóż, z własnego doświadczenia wiem, iż ta strona wciąga jak ..."łażenie po bagnach"...(bez urazy KOL. BAGNO :blush: )...więc czytaj, czytaj ...a potem czyń i czyń wedle opisanych tu receptur ,jak i własnych pomysłów. Pochwalić sie nie zapomnij ...jeno :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...