agnes Posted June 30, 2008 Report Share Posted June 30, 2008 Witam!Moja 18 miesięczna córka ma problemy z wątrobą... Sklepowe wędliny jej szkodzą.chciałabym robić wędliny sama-w prezencie dostałam szynkowar. Do tej pory piekłam kawałek mięsa ale mała nie chce juz tego jeść. Poznała szyneczkę sklepową i ta mieszanina wszystkiego bardzo jej zasmakowała. Czy da sie zrobić sensowną wędlinę w szynkowarze bez soli peklowej-taką, co da sie pokroić, wygląda przyzwoicie i jest względnie apetyczna? Czy może aż tak nie bać sie peklosoli? jaka wybrać? Bardzo prosze o pomoc bo jestem całkiem zielona w tym temacie -ale za to pełna dobrej woli:) Pozdrawiam wszystkich forumowiczów-robicie niesamowitości, od których slinka cieknie na klawiaturę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...