b-tuner Posted November 5, 2019 Report Share Posted November 5, 2019 Cześć wszystkim, budowa mojej wędzarni zaczęła się latem tego roku i jestem w okolicach 90% do mety. Jako, że jestem laikiem w tych sprawach i nie wiedziałem jak się zakończy mój projekt nie wrzucałem relacji od pierwszych dni realizacji.Ogromna ilość różnych opinii na temat rodzajów wędzarni skłoniła mnie do budowy kibelka z paleniskiem bezpośrednim.Załączam fotorelację z realizacji oraz ewentualne uwagi które na obecnym etapie mają szansę na realizację w budowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romii Posted November 5, 2019 Report Share Posted November 5, 2019 Żeby każdy laik tak ładnie w drewnie robił .Według mnie trochę za małe drzwiczki do paleniska.No i tym wąskim otworem do komory sobie krzywdę zrobiłeś - ciężko będzie kije wkładać.--Romii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-tuner Posted November 5, 2019 Author Report Share Posted November 5, 2019 Żeby każdy laik tak ładnie w drewnie robił .Według mnie trochę za małe drzwiczki do paleniska.No i tym wąskim otworem do komory sobie krzywdę zrobiłeś - ciężko będzie kije wkładać.--Romii Otwór do komory jest 20cm węższy od niej samej. Testowałem z kijem i nie było tragedii.Zależało mi głównie na estetyce stąd to posunięcie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamil_1 Posted November 5, 2019 Report Share Posted November 5, 2019 Otwór do komory jest 20cm węższy od niej samej. Testowałem z kijem i nie było tragedii. Zobaczymy jak potestujesz z pełnymi kijami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...