Jump to content

Moja pierwsza wędzarnia

Recommended Posts

Rozpocząłem budowę wędzarni. Jestem totalnym laikiem, najprostsze już za Mną czyli wylanie podstawy 110 na 110 ;) teraz zaczynają się schody( pierwsze w życiu murowanie). Liczę na jakieś sugestie, podpowiedzi ze strony forumowiczów. Palenisko ma być wysokie na 7,5 cegły, szerokie na 3,5 (klinkier) i tutaj pierwsze pytania. Wystarczy że pod spód pierwszej warstwy położę pasek papy ? Jakie szerokie drzwiczki kupić ? Ktoś może ma jakiś link do tanich dobrych ? Czy drzwiczki osadzić na samym dole czy po pierwszym rzędzie cegły ? Dołączam fotki pierwszego etapu budowy... Dziękuję za podpowiedzi

post-100148-0-56206500-1586414962_thumb.jpg

post-100148-0-07865200-1586414980_thumb.jpg

post-100148-0-60345200-1586414992_thumb.jpg

Edited by Heeniekk88

• Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Żadnej papy nie kładź... Możesz np przesmarować miejsca woda szklana z dodatkiem cementu. Jeśli potrzebował byś nie drzwiczek do wędzarni a szuflady to na forum wystawiłem szufladę na sprzedaż i pieniądze z szuflady zasila utrzymanie forum. post-58531-1586416006,3596_thumb.jpgpost-58531-1586416069,8661_thumb.jpg

Wysłane z mojego H4413 przy użyciu Tapatalka

Rozpocząłem budowę wędzarni. Jestem totalnym laikiem, najprostsze już za Mną czyli wylanie podstawy 110 na 110 ;) teraz zaczynają się schody( pierwsze w życiu murowanie). Liczę na jakieś sugestie, podpowiedzi ze strony forumowiczów. Palenisko ma być wysokie na 7,5 cegły, szerokie na 3,5 (klinkier) i tutaj pierwsze pytania. Wystarczy że pod spód pierwszej warstwy położę pasek papy ? Jakie szerokie drzwiczki kupić ? Ktoś może ma jakiś link do tanich dobrych ? Czy drzwiczki osadzić na samym dole czy po pierwszym rzędzie cegły ? Dołączam fotki pierwszego etapu budowy... Dziękuję za podpowiedzi

1.Za dużo za grubych kawałków cegły w podstawie . Cegła "pije" wodę - ale to już po ptakach