Heeniekk88 Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 (edited) Rozpocząłem budowę wędzarni. Jestem totalnym laikiem, najprostsze już za Mną czyli wylanie podstawy 110 na 110 teraz zaczynają się schody( pierwsze w życiu murowanie). Liczę na jakieś sugestie, podpowiedzi ze strony forumowiczów. Palenisko ma być wysokie na 7,5 cegły, szerokie na 3,5 (klinkier) i tutaj pierwsze pytania. Wystarczy że pod spód pierwszej warstwy położę pasek papy ? Jakie szerokie drzwiczki kupić ? Ktoś może ma jakiś link do tanich dobrych ? Czy drzwiczki osadzić na samym dole czy po pierwszym rzędzie cegły ? Dołączam fotki pierwszego etapu budowy... Dziękuję za podpowiedzi Edited April 9, 2020 by Heeniekk88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
januszfeniks Posted April 9, 2020 Report Share Posted April 9, 2020 Żadnej papy nie kładź... Możesz np przesmarować miejsca woda szklana z dodatkiem cementu. Jeśli potrzebował byś nie drzwiczek do wędzarni a szuflady to na forum wystawiłem szufladę na sprzedaż i pieniądze z szuflady zasila utrzymanie forum. Wysłane z mojego H4413 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...