Maxell Posted June 30, 2020 Report Share Posted June 30, 2020 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
masarz_rolnik Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 witam, jestem masarzem- rolnikiem. Mieszkam na wsi oddalonej o okolo50 km od większego miasta, brak tu pracy. chciałem zająć się produkcją mięsa i wędlin w celach zarobkowych, na małą skale. pomyślałem od RHD. wszystko super tylko jestem sam i nie dam rady również ogarnąć hodowli zwierząt.Pytanie (proszę o pomoc): Czy jak kupie świnie od rolnika z sąsiedniej wsi, zarejestruje, będę hodował około tygodnia to może to być uznane za własny chów?? nie mogę nigdzie znaleźć takiej odpowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOSHIBA Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 (edited) A to Ci pomoże ? Ze strony nacisnij >> Edited October 13, 2020 by TOSHIBA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nestor Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 Masarz zgłoś się do Agencji Rynku Rolnego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciekzbrzegu Posted October 13, 2020 Report Share Posted October 13, 2020 (edited) Chyba już nie istnieje. A jej obowiązki przejął Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.Masarz tylko te programy są dedykowane rolnikom, którzy produkują i przetwarzają to co uzyskali w swoim gospodarstwie. Wiesz trudno trzymanie żywca przez tydzień i mniej nazwać hodowlą. Bardziej bym to nazwał magazynem żywca do uboju. Jak dla mnie taki model biznesowy nie ma nic wspólnego z przetwórstwem żywca wyprodukowanego we własnym gospodarstwie.Idąc tym tokiem myślenia to duńska świnia jak będzie w Polsce tydzień przed ubojem to już polska?Ale nic pytaj być może jestem w błędzie.Jak możesz podziel się informacjami jakie uzyskasz tak ogólnie. Edited October 13, 2020 by EAnna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...