b_es Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Jestem początkująca. Mam pytanie techniczne dotyczące sprzętu.Mianowicie - mój szynkowarek ma otworki na termometr wkładany do mięsa. I zauważyłam już, że to przydatne, bo mięso musi dojść do odpowiedniej temperatury.Ale - docisk za sprężynką NIE MA OTWORU! Więc nie można termometru wbić do mięsa. Czy można parzyć bez docisku i sprężynki? Czy mam jakoś zrobić dziurkę w docisku?Dziękuję i serdecznie pozdrawiamBogna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wróbel75 Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Czy można parzyć bez docisku i sprężynki? Nie można. Docisk pomaga Ci sprasować wkład. Czy mam jakoś zrobić dziurkę w docisku? Dokładnie tak, lub parzyć na czas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepuś Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 Bogna zrób otwór w docisku. Łatwiej jest osiągnąć dobry wyrób mierząc temp. wewnątrz wyrobu. A co to za wynalazek bez otworu ? Możesz dać foto ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b_es Posted November 9, 2020 Author Report Share Posted November 9, 2020 Kupiłam onegdaj w Czechach. Nie znałam, ale mi się spodobał, zapłaciłam prawie 100zł!!!A teraz mam problem. Próbuję wywiercić otwór, ale nie udaje mi się ☹️[Dodano: 09 lis 2020 - 14:21]Kupiłam onegdaj w Czechach. Nie znałam, ale mi się spodobał, zapłaciłam prawie 100zł!!!A teraz mam problem. Próbuję wywiercić otwór, ale nie udaje mi się ☹️ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOSHIBA Posted November 9, 2020 Report Share Posted November 9, 2020 A teraz mam problem. Próbuję wywiercić otwór, ale nie udaje mi się ☹️ Weź ostre wiertło i ewentualnie sprawdź czy nie włączyłaś obrotów w lewoNa tytan to nie wygląda, nawet na INOXMusi dać się wiercic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...