Guest Anonymous Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Witam Bardzo proszę o wasze opinie co do tego produktu. Jestem początkującym smokerem a tak naprawde chcę zacząc bo juz nie możemy ciągle jesć tego badziewia z sklepów. Bardzo proszę o pomoc i opinnie. Jak dla mnie wygląda profesjonalnie pytanie czy warto.??? LInk do Allegro:http://www.allegro.pl/item593418384_wedzarnia_wedzarka.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abratek Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Moim zdaniem nie warto - za te pieniążki wykonasz samodzielnie lepiej działająca wędzarnię Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Rozumiem. Wiem że projektów jest wiele na forum czy jednak mógłbym prosić o podanie jakiegoś prostego rozwiązania nie jestem zbyt techniczny.A moze jest któś z okolic łodzi kto mogłby mi pomóc zbudować nie koniecznie za darmo.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roj61 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 za te pieniążki wykonasz samodzielnie lepiej działającaZgadzam się całkowicie, za 800 zł można zbudować naprawdę dobrą drewnianą wędzarnię z odpowiednio długim kanałem dymowym. Wędzarnia z Allegro to praktycznie nic innego jak wędzarnia z beczki :wink: Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chudziak Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 A może poczytaj tutaj https://wedlinydomowe.pl/forum/viewtopic.php?t=2458 i najlepiej skorzystaj z opcji szukaj , poczytaj, zastanów się jaka z grubsza ma być drewniana czy murowana itd a potem zadaj bardziej konkretne pytanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...