zibi187 Posted August 6, 2009 Report Share Posted August 6, 2009 Przyszedł czas na budowę porządnej wędzarni. Sukcesywnie będę zamieszczał fotki z prac. O projekcie nie będę się rozpisywał bo koncepcja pochodzi ze stronki. Będzie mniej więcej taka. Po lewej stronie będzie niewielka wiatka na drewno do wędzenia. Miejsce wybrane. Będzie stała tu: Najpierw odkopałem stary fundament: Wykop jest głębszy bo muszę się pozbywać gruzu. Dzisiaj kończę wylewkę płyty. Będzie miała wymiary 4,3mX1,2m. Górną cześć płyty wy zbroiłem. Fotki wrzucę później. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi187 Posted August 6, 2009 Author Report Share Posted August 6, 2009 Płyta wylana :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlgaSmile Posted August 7, 2009 Report Share Posted August 7, 2009 Gratulacje U nas jutro zjawia się ekipa, więc studiuję projekty na cito, też się pochwalę jak już coś zrobią, o ile będę wiedziała co chcę Trzymam kciuki za bezproblemowe postępy prac! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi187 Posted August 11, 2009 Author Report Share Posted August 11, 2009 Drzwiczki mam i już wypiaskowane. Farbę też nabyłem czarną do 650'C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadzikmal Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 Powodzenia, widzę że będziemy szli łeb w łeb. :smile: Ja mam czas tylko po południami, więc nie długo mnie dogonisz :smile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibi187 Posted August 15, 2009 Author Report Share Posted August 15, 2009 Powodzenia, widzę że będziemy szli łeb w łeb. :smile: Ja mam czas tylko po południami, więc nie długo mnie dogonisz :smile:Dziękuję. Tobie też życzę postępu w pracach no i przedewszystkim jak najszybszej próby. Ja mam na razie tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...