Jump to content

Gdzie sklepik Miro???


grubosz

Recommended Posts

Witam wszystkich, bardzo żałuję, że Miro zamknął sklep, czy to już na zawsze?A gdzie teraz kupimy sól wędzonkową i inne dobre rzeczy?

Mam też pytanko, skąd mogę się dowiedzieć czy w mieszance smakowej do parówek jest gluten.Mam córkę z celiakią, ktorej szkodzą nawet maleńkie ilości glutenu i nie wiem czy mogę jej zrobić parówki ktore ostatnio pokazały się na stronie, a wyglądają super.

Link to comment
Share on other sites

Grubosz, przepis na parówki doprawiane przyprawami przygotowywanymi przez Ciebie znajdziesz na stronce w dziale nietrwałe, drobno rozdrobnione. Doprawiasz sobie sam, a w miejsce peklosoli dajesz częściowo sól wedzonkową i postepijesz dalej tak jak podaje Dymek.

Na Twoim miejscu nie stosował bym gotowych przypraw na wędlinki, gdyz jedynie producent wie co tak naprawde one zawierają.

Najlepsze wędlinki wychodzą wtedy, kiedy mieszanke przyprawową robisz sam i w dodatku tuż przed produkcją.

Link to comment
Share on other sites

Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź, nie ma się co przejmować moją płcią (hi hi hi), ta nazwa wskazująca na grubszego faceta jest myląca.Jestem botanikiem i kiedy wymyślałam swoje hasło patrzyłam na stojący na oknie kwiatek o nazwie grubosz i tak teraz czasem śmiesznie wychodz. Pozdrawiam serdecznie. Jak to fajnie,że jesteście Bracia Zadymiacze!
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem, czy Miro sie na mnie nie obrazi, ale rozmawiałem z nim i wiem, że sklep jest po prostu nieopłacalny. Teraz to już się na pewno obrazi....... :rolleyes:

Biorąc pod uwagę opinie klientów, zadymiaczy, szeroki wybór asortymentu jaki oferuje, oraz sposób realizacji zamówien, musimy za wszelką cenę dotychczasowy stan rzeczy utrzymać.

Proponuję:

1. Zwiększyć ilośc zamówień.

2. Rekomendowć sklepik gdzie sie da i jak sie da.

3. Zapodam go na zaprzyjaźnionych stronkach.

4. Nie składanie zamówień w innych sklepikach, niż te, które rekomendujemy.

5. Podjąć inne działania mające na celu utrzymanie tego sklepu.

W końcu jest to "nasz" sklepik i ma nam służyć do odwołania. :wink:

Prosze Was wszystkich o podjęcie stosownych działań, a Ciebie Miro o jak najszybsze zlikwidowanie tego brzydkiego napisu na swej stronce.

Link to comment
Share on other sites

Miro, sam jesteś sobie winien ;)

po co te rabaty dla stałych klientów ?

po co gratisowe prezenciki w każdej paczce ?

po co ubezpieczenia paczki na Twój koszt ?

 

Podnieś ceny, przestań się bawić w Świętego Mikołaja, zacznij w końcu zarabiać.

 

TYLKO JEDNEGO NIE WOLNO CI ZROBIĆ - zepsuć marki jaką sobie wyrobiłeś :)

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich

 

Temat dotyczy mojej osoby, więc nietaktem byłoby gdybym nie ustosunkował się do tematu.

Jestem Wam winny wytłumaczenie, co poniżej czynie.

 

Bardzo polubiłem to forum oraz Was, których tu spotykam i nie ukrywam, że doszło do lekkiego zboczenia z mojej strony, bo jak tylko włączam kompa natychmiast ląduje na stronie głównej a zaraz potem na forum.

Jestem z Wami od początku i jak tylko okazało się, że mogę pomóc odsprzedając produkty, których używamy do wyrobu wędlin nie czekałem tylko zabrałem się do roboty, a fakt, że kasa nie przelewała się w moim domu tym bardziej zmotywował mnie do działania.

Jednak życie ułożyło się tak że na dzień dzisiejszy stoję przed wyborem albo moja dotychczasowa praca oraz co najważniejsze rodzina albo ... I tu właśnie jest problem.

 

Dochody, jakie przynosi sprzedaż są zbyt małe, aby porzucić wykonywaną pracę i zając się wyłącznie sklepem.

Jeśli miałoby to być zajęcie dodatkowe to i owszem, ale jako podstawowe źródło dochodu to niestety na dzień dzisiejszy nie da rady.

Nie chcę być źle zrozumiany, że tylko narzekam i narzekam nie oto mi chodzi.

Wyznaje zasadę, że jak coś robić to wyłącznie dobrze a nie byle, jak bo jakoś to będzie.

Jeśli sam żądam miłej i fachowej obsługi to w stosunku do Was musze być taki sam.

Uczciwość w stosunku do klienta, jakość oferowanego towaru oraz czas realizacji zamówienia i dostawy to w moim przypadku rzecz nadrzędna.

Bez spełnienia tych warunków nie widzę możliwości dalszego prowadzenia sklepu.

Nie oznacza to, że poddałem się i wycofuje ze sprzedaży.

Jeżeli uda mi się pogodzić dotychczasowe obowiązki z prowadzeniem sklepu to będę bardzo zadowolony jeśli nie to trudno tak jak pisałem wcześniej stawiam na rodzinę tego nie kupię w sklepie.

 

Pozdrawiam Wszystkich Mirosław

 

Ps.Maxell

 

Nie wiem, czy Miro sie na mnie nie obrazi, ale rozmawiałem z nim i wiem, że sklep jest po prostu nieopłacalny. Teraz to już się na pewno obrazi....... :rolleyes:

 

Oj Mirku NIGDY W ŻYCIU

 

1. Zwiększyć ilośc zamówień.

Mirku czy ty chcesz ich utuczyć na amen :)

 

4. Nie składanie zamówień w innych sklepikach, niż te, które rekomendujemy.

NIE wolno Ci tego żądać mamy woly rynek i każdy kupuje tam gdzie chce.

Jedyne co to można wymieniać uwagi na temat rzetelności i wirygodnosci sprzedawcy.

 

Ps.Madd

 

po co te rabaty dla stałych klientów ?

 

Aby dorównać cenowo konkurencji, jednak przegięcie w tym temacie prowadzi do oszukiwania na towarze a co gorsza na jego jakości.

 

po co gratisowe prezenciki w każdej paczce ?

A kto z nas nie lubi gratisów,jeśli jest taka możliwośc to czemu by nie a jaka frajda jak klient jest zadowolony.

 

po co ubezpieczenia paczki na Twój koszt ?

droższe paczki cieszą się powodzeniem i dziwnym trafem lubią zniknąć w trakcie przesyłki.

Link to comment
Share on other sites

miro, pomóc w żaden sposób nie mogę :sad: i jest mi bardzo przykro w zaistniałej sytuacji. Rozumiem powody-rób tak aby Tobie było dobrze. Miło było mieć w Tobie takie zaplecze-jak coś potrzeba to Miro załatwi.

(tak nieśmiało-może allegro?)

Link to comment
Share on other sites

Miro, nie można pojmować konkurencji i wolnego rynku jedynie jako maksymalnego dołowania ceny. Cena to nie wszystko. Nie wiem jak inni forumowicze, ale ja wolę przepłacić i kupić tam gdzie towar jest dobry, gdzie nie wcisną mi kitu i nie oszukają, niż "zaoszczędzić" 5 zeta i potem mieć kaca moralnego, bo znowu ktoś był cwańszy.

Daj nam szansę - podnieś trochę ceny, wprowadź opłatę za przygotowanie i wysyłkę paczki, zniechęci to ludzi do składania małych zamówień i zawracania głowy. Za jakiś czas zobaczysz, że stali klienci nie odejdą.

Link to comment
Share on other sites

od niedawna( kilka dni) jestem zalogowany na waszej stronie jednocześnie zaczynając przygodę z wędzeniem,zamówiłem i otrzymałem ze sklepu Mirka perfekcyjnie przygotowany i spakowany towar,( rzutem na taśmę)

jestem pod wrażeniem obsługi i profesjonalizmu za to trzeba zapłacić !!! i wmojej ocenie można zarobić ( taniocha to obniżenie jakości inaczej się nie da) i ja z wielką orzyjemnością :smile: będę to czynił o ile Mirek mi to umożliwi.

Link to comment
Share on other sites

miro

Prowadzę działalność usługową 16 lat. Pierwsze 3 lata " walczyłem o przetrwanie" :???:

Przez te lata życie nauczyło mnie trochę rozumku.

Jestem fachowcem w swojej branży, i wreszcie zacząłem wymagać odpowiedniego wynagrodzenia za swoją pracę. Wbrew pozorom, po podniesieniu stawek, klientów mi przybyło. Solidnie, szybko, a cena nie gra roli,,,,,,,,. :grin:

Mirku.

Klientów masz więcej niż rok temu. Przetrzymaj czas " kryzysu", podnieś ceny, usiądź i policz spokojnie rentowność firmy, weź pod uwagę rosnącą popularność Twoich ofert .

Na naszym forum z dnia na dzień zyskujesz nowych klientów .

Przetrzymaj jeszcze troszkę a będzie OK.

fentelek

Link to comment
Share on other sites

Nie sądziłem ... że aż tak dobrze się spisywałem.

Bardzo mi miło z tego powodu.Dziękuje.

 

Co sie tyczy sprzedaży cały czas pracuje nad tym aby pogodzić pracę ze sklepem.

Po rozmowach BOSAMI firmy (to spoko goście o ile szef może być spoko :grin: ) może coś z tego wyjdzie.

Czytam Wasze porady i wyciągam wnioski.

To nie jset tak ze nie mam pojęcia o prowadzeniu firmy i nie daje sobie z tym rady jest wręcz odwrotnie.

Pracuje od bez mała 15 lat w branży mięsnej obsługując wiele firm i doskonale rozumiem potrzeby klienta.

Dlatego też postanowiłem wstrzymac sprzedaż bo zdawałem sobie sprawę że nie ujadę na takiej rentowności zbyt daleko a co gorsza byłbym zmuszony oferować towar nie najlepszej jakości a to już początek do "dziadostwa" i zakończenia interesu.

 

Narzekanie nic tu nie pomoże trzeba się brać do robty i tyle.

 

Jeszcze raz dzięki.

 

Ps.

 

Maxell serwer mam już wykupiony na NETAR-cie co prawda do konca roku nie jest zbyt drogo bo wykupiłem w promocji ale od stycznia opłata to ok 600- 700 zeta za rok jak masz coś tańszego daj znać na PW albo e-maila.

 

Miro

Link to comment
Share on other sites

Mam do Ciebie Miro wielka prośbę.

Rozprowadzałeś krew suszoną - podaj na PW Nostalgii sposób jej przygotowania do produkcji. Moja poczta siadła, a dziewczyna jest w kropce. Bardzo Cie proszę.

Nie wiem co to za firma i ta wysoka opłata jakiego serwera dotyczy. Ja w AMM za rozszerzony serwer Zeus, przy parametrach - 3,5 GB miejsca na dysku i 50 GB transferu miesięcznego, płacę rocznie 320 zł. (to jest ze zniżką, gdyż kontynuuję abonament).

Do tego dochodzi domena, ale za nią płacę u innego providera - ok. 70 zł/rok.

Oczywiście często brakuje GB transferu i wtedy obciążają mnie dodatkowa fakturą. To sa juz wieksze koszty. Dlatego, od roku 2008 (jak dożyję) :wink: będę chciał zmienić serwer na większy.

Link to comment
Share on other sites

przyznam szczerze że trochę mnie ta sytuacja zdziwiła bo zdawało się że sprzedaż dla Braci Wędzarniczej była dodatkiem do głównego zajęcia i poza czasem który trzeba temu poświęcić (tu Cierpi rodzina i faktycznie może wywołać kryzys nie przynosząc dochodów) nie ma większych kosztów (no.. doszedł serwer - fakt to komplikuje sprawę)

 

Co do serwera, to na jakiego diabła tyle płacić , do prowadzenia sklepu nie trzeba jakichś wielkich parametrów, strona wedlinydomowe to jest bardzo duży ruch , naprawdę jest sporo tańszych ofert , np. http://www.ovh.com/pl/ domena .pl za 66 zeta, a serwer 1000GP gratis (chyba jest tak ze dopóki utrzymuje się u nich domenę cały czas jest darmowy) takie coś powinno starczyć dla sklepu

 

Co do samego sklepu to nie wszystkich ludzi przekonuje forma zamawiania mailem , taka ludzka cecha , wejść pooglądać, wrzucić do koszyka...

należałoby odpalić jakiś skrypt sklepu - choćby dobry darmowy OsCommerce

następna sprawa to płatności, przelew - zapewnia niską cenę przesyłki, a "za pobraniem" szybką wysyłkę - wybór musi być

 

Mirku przemyśl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...