Jump to content

Co gdzie kupić??

krzysiekpt

Recommended Posts

Jestem początkujący w dziedzinie wędlin domowych, dziękuję za znalazłem tą stronę jak i forum oliwki. Proponuję temat co gdzie kupić. Przebywam w Krakowie i mam tu bardzo utrudnione kupienie czegokolwiek. Może tak: Do maszynki do mielenia mięsa produkcji "bratniego narodu" rozmiar 5 kupiłem sitko o oczkach 8 w sklepie przy Alejach przed Jubilatem - koszt 8 Pln, a stary nożyk i sitko 4 dałem do naostrzenia przy kleparzu ul. Długa 74 taki sklep z nożami - koszt 7 zł. Pewnie to dużo, dlatego czekam na informację kto kupił co za ile w Krakowie??. Poszukuję przędzy i szpagatu i osłonek termokurczliwych. Peklosoli i saletry. Mięsko swoje poprzednie zapeklowałem solą peklującą bardzo mała torebka 50 g za 63 gr- Tesco Kapelanka. Było to peklowanie przez nastrzyk i potem w zalewie. Do nastrzyku wystarczyła igła + strzykawka kupiona w aptece - 44 gr. Pozdrawiam Krzysiek

• Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Proszę odwiedzić plac targowy " TOMEX" w Nowej Hucie. Tam na straganie w części , gdzie sprzedają przybysze z dalekich krajów jest przemiła pani , która posiada takie rzeczy jak osłonki , przyprawy oraz drobny sprzęt. Ja się tam zaopatruję i nawet nie jest drogo.

Pozdrawiam wszystkich.

To i ja sie podlacze ;)

GDYNIA

Sol peklujaca w kauflandzie (zona kupila - nie wiem za ile) 50g

Mam maszynke rozmiar 8 i jade dzis na rynek do Chyloni szukac sitek i nozy, przy okazji popytam o jelita.

Moze ktos wie gdzie w Gdyni, lub okolicach, mozna zakupic akcesoria do wyrobu wedlin?

Jak cos namierze to dam znac.

Pozdrawiam

w Gdyni akcesoria do wyrbu wędlin można kupić w sklepie warzywniczo - spozywczym róg ul. Cylońskiej i Morskiej.

Trafilem tam wczoraj, maja jelita wieprzowe, siatki, oslonki i przyprawy.

Na rynku w Chyloni mozna kupic sitka i noze do maszynek.

pozdrawiam