krzysiekpt Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Jestem początkujący w dziedzinie wędlin domowych, dziękuję za znalazłem tą stronę jak i forum oliwki. Proponuję temat co gdzie kupić. Przebywam w Krakowie i mam tu bardzo utrudnione kupienie czegokolwiek. Może tak: Do maszynki do mielenia mięsa produkcji "bratniego narodu" rozmiar 5 kupiłem sitko o oczkach 8 w sklepie przy Alejach przed Jubilatem - koszt 8 Pln, a stary nożyk i sitko 4 dałem do naostrzenia przy kleparzu ul. Długa 74 taki sklep z nożami - koszt 7 zł. Pewnie to dużo, dlatego czekam na informację kto kupił co za ile w Krakowie??. Poszukuję przędzy i szpagatu i osłonek termokurczliwych. Peklosoli i saletry. Mięsko swoje poprzednie zapeklowałem solą peklującą bardzo mała torebka 50 g za 63 gr- Tesco Kapelanka. Było to peklowanie przez nastrzyk i potem w zalewie. Do nastrzyku wystarczyła igła + strzykawka kupiona w aptece - 44 gr. Pozdrawiam Krzysiek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiesiorek Posted January 30, 2007 Report Share Posted January 30, 2007 Proszę odwiedzić plac targowy " TOMEX" w Nowej Hucie. Tam na straganie w części , gdzie sprzedają przybysze z dalekich krajów jest przemiła pani , która posiada takie rzeczy jak osłonki , przyprawy oraz drobny sprzęt. Ja się tam zaopatruję i nawet nie jest drogo.Pozdrawiam wszystkich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekpt Posted January 30, 2007 Author Report Share Posted January 30, 2007 Dziękuje za odpowiedź. Byłem na Tomexie najpierw lecz wtedy pogoda nie dopisała i tej części ludzi nie było będę tam na pewno jak będzie sucho. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...