Batiar Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Witam, po raz pierwszy zakładam temat. :grin: Jak całkiem nie na temat, to Moderator wrzuci do kosza. Po demontażu kabiny prysznicowej mogę mieć do użytku powierzchnię 150 X 140 cm2 Jest to łazienka na piętrze w domku wolno stojącym. Siła jest na dole, na górze mam dwie fazy. Czy możliwy jest montaż kabiny sauny: np? 150 x 130 x 200 cm3. W tym temacie jestem zielony, może jakieś podpowiedzi, uwagi. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pokemon15 Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 Czy możliwy jest montaż kabiny sauny: np? 150 x 130 x 200 cm3.ale o co dokładnie chodzi ? Miejsce masz... jesli masz mozliwość pociągnąć oddzielnie kabel 3x2,5 kwadrat, zabezpieczony bezpiecznikiem 16A lub różnicówką to będzie ci hulać. Ja mam kabinę z sauną i jest to super sprawa Tez na 230v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
szejk Posted October 2, 2011 Report Share Posted October 2, 2011 http://forum.muratordom.pl/showthread.php?102543-Budowa-sauny-krok-po-kroku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batiar Posted October 2, 2011 Author Report Share Posted October 2, 2011 Ja mam kabinę z sauną i jest to super sprawa Tez na 230v Trzy przewody fi 2.5 to mam w całym budynku, ale nie kwadrat. Różnicówka jest, bezpiecznik 16A też. Wszystkie gniazdka na takim przekroju przewodów chodzą. Oddzielnie pociągnąć 3x2,5 kwadrat też mogę, ale będzie lekka demolka ścian. Wtedy to i siłę od razu można pociągnąć, różnica będzie tylko w cenie kabla. Jednak na pewno wezmę wykonawców, muszę tylko wiedzieć, czego chcę. Jakie wymiary ma Twoja kabina, co w środku? Jak będę miał pozytywne doświadczenia to i może część Koleżeństwa będzie się zastanawiać. Ciekawe gdzie szukać wykonawców. Z pokryciem dachu blachą udało mi się, Zico wykonał super. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...