Alvaro Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 http://img714.imageshack.us/img714/9263/p3260030.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img72.imageshack.us/img72/587/p8133987.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img6.imageshack.us/img6/2259/p8133988.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img442.imageshack.us/img442/1169/pa014679.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img687.imageshack.us/img687/2267/pa174706.jpg Uploaded with ImageShack.us http://img840.imageshack.us/img840/4360/pa014676.jpg Uploaded with ImageShack.us Witam jestem amatorem w tych sprawach wedzarnie juz buduje okolo 6 miesiecy jak tylko znajde chwile czasu nie mam pojecia na temat murowania wedzenia itp ale jakos to idzie do przodu:)) uzylem cegiel klinkierowych (jopek) rura pod katem srednica 100 mm drzwiczki od starego pieca kaflowego pasuja idealnie odbyla sie proba dymienia i jak na moje amatorskie oko wyszlo idelanie, dym nie cofa sie drzwiczkami tylko po nagrzaniu rury udaje sie w komore wedzenia .Budowa jeszcze nie zakonczona zostal dach i drzwi od wedzarni i oczywiscie czyszczenie klinkieru i delikatna drogeria Pozdrawiam ( fundament 2.80 / 1.20 / 40 ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiusz Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 rura pod katem srednica 100 mm Troche mała średnica rury.Mogą być problemy szczególnie zimą z wygrzaniem tej wędzarni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alvaro Posted October 20, 2011 Author Report Share Posted October 20, 2011 niestety ale wiekszej nie posiadałem, miejmy nadzieje ze wszystko sie uda bede palił tak dlugo az wygrzeje:)))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiusz Posted October 20, 2011 Report Share Posted October 20, 2011 To może komorę wyłóż deskami najlepiej z drewna liściastego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...