pinio1 Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 Witajcie !Jestem początkującym zadymiarzem i mam już za sobą wędzone pstrągi teraz czas podnieść poprzeczkę i zrobić szyneczkę tym bardziej ze zbliżają się Święta.Poprosze Was o jakiś smaczny i w miarę prosty przepis i instrukcję która umożliwiłaby mi nie schrzanienie tego przepisu.Dziękuję i gorąco pozdrawiam !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EL GREGOR Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 :grin: prosty :grin: tabela Dziadka :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 proponuję http://wedlinydomowe.pl/wedzonki/szynki/389-szynka-wedzona lub peklowanie wg. tabeli Dziadka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pinio1 Posted November 1, 2011 Author Report Share Posted November 1, 2011 Proponujecie nastrzykiwanie czy raczej peklowanie mokre lub suche? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EL GREGOR Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 :grin:zawsze robię część mięsa na sucho i mokro,nastrzykuję :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebastian Posted November 1, 2011 Report Share Posted November 1, 2011 pinio1, wysil się lekko i zaszyj się w kąt i wczytaj się co i jak... Nie chcę się wymądrzać bo za cienki tu jestem ale więcej się dowiesz jak się oczytasz niż dowiesz się z postów, ja się tak nauczyłem. Na początku trochę błędów, potem się podpytałem i teraz wychodzi miodek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...