browar Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 witam jestem początkujący proszę o jakiś opis wędzenia bez parzenia ile czasu i w jakiej temperaturze od początku do końca wędzenia za podpowiedz dziękuję i pozdrawiam : :blush: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dietykon Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Poczytaj: http://wedlinydomowe.pl/akademia-dziadka/1173-czesc-vii-wedzonki-peklowanie-wedzenie-i-gotowanie Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
browar Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 No tak ale tam jest wędzenie 4godzi wydaje mi się że to za mało no i czy parzenie cz gotowanie jest konieczne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biotit Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 No tak ale tam jest wędzenie 4godzi wydaje mi się że to za mało To Ci się źle wydaje. Zastosuj się do tych zalecań i będziesz zadowolony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregtom Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 Zależy Kolego co chcesz zrobić. ??? Możesz zrobic wspaniałe wędliny nawet bez wędzenia. Ale poczytaj troche forum, tak jak wyżej koledzy napisali. !! pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
browar Posted November 2, 2011 Author Report Share Posted November 2, 2011 To w takim razie parzenie jest konieczne ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregtom Posted November 2, 2011 Report Share Posted November 2, 2011 To w takim razie parzenie jest konieczne ? Zależy co chcesz zrobić ?? Jakie wędliny ?? Nie zrozum źle, ale zdecyduj sie co chcesz zrobić. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...