Radek. Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Kończyła mi się umowa z tą "firmą" , więc skorzystałem z techniki i nie ruszając się z domu przedłużyłem umowę ( tak mi się wydawało ). Skorzystałem z oferty Fun Pack HD i ....Od 26 października czekam na umowę , telefon stacjonarny nie działa już trzy tygodnie. Jak ktoś do mnie dzwoni , słyszy komunikat " nie ma takiego numeru ". Od 2 listopada gaworzę sobie z tą firemką. Początkowo codziennie ( i tu zapewnienia już już 48 godzin i będzie OK ) , teraz trochę osłabłem i gadam z nimi od czasu do czasu. Bez efektu. Dowiedziałem się tylko , że problem z moim telefonem jest , tu cytat " GLOBALNY" . No ale ja na Borneo , to tylko od czasu do czasu dzwonię :grin: . Wyżaliłem się .... mnie strzela . Czy miał ktoś z takim przypadkiem do czynienia i jak sobie ewentualnie poradził ? .........y jak nigdy Radek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolszymczak Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Witaj z tego co piszesz to firma Cię lekceważy.Ja po prostu zmienił bym operatora.Niech się nauczą szanować ludzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek. Posted November 29, 2011 Author Report Share Posted November 29, 2011 Witaj z tego co piszesz to firma Cię lekceważy.Ja po prostu zmienił bym operatora.Niech się nauczą szanować ludzi. Tu masz Karolu 100% racji i pewnie tak się skończy. Technika idzie w błyskawicznym tempie do przodu i spokojnie można się obyć bez tej telekomunikacji. Jestem po dwóch wizytach w ich punkcie w Nowym Targu i tam "pomogli" mi w ten sposób , że podali nr na błękitną linię :devil: . Dzwoniąc na tą linię słyszałem komunikat - podaj 6 cyfrowy PIN . No ale ja mam 4 cyfrowy. Telefon do tego punktu na Rynku w NT i sprawa się wyjaśniła. Zostałem poinformowany , że można 3 razy wstukać coś z głowy , a potem odezwie się operator. No jaja.. Pomijam tu fakt , że NIKT nie raczył się ze mną skontaktować i powiedzieć o co tu chodzi ( ale za każdym razem pytali czy nr tel kontaktowego jest aktualny ) Mam już całą litanię nazwisk ich pracowników z którymi rozmawiałem. Uprzedziłem , że ja też w trosce o nich , nagrywam te rozmowy :grin: . Echhh... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemo19788 Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 ja już parę lat temu pożegnałam się z TPSA ,zaproponowali mi z 6lat temu telewizję cyfrową ,którą musiałam zwrócić po dwóch tygodniach,ponieważ o 1 kilometr za daleko mieszkam od ich stacji ,dobrze ,ze wziełam potwierdzenie zdania całego ustrojstwa po po 5 latach przysłali mi rachunek na ponad 1000zł do zapłaty za dekoder i co tam jeszcze możliwe .Po którymś wezwaniu udałam się do telepunktu ,pomachałam świstkiem im przed oczami ,że jestem w porządku i spotkamy się w sądzie .Wyleciały za mną na ulicę ,mój mąż miał wtedy niezły ubaw.Więc zrezygnowałam z tpsa wogóle ,po tym incydencie przeniosłam się do netii telefon + internet bez ograniczeń i mam spokój.Oni mają w nosie klientów indywidualnych. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tim Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 telefon stacjonarny nie działa już trzy tygodnie. Jak ktoś do mnie dzwoni , słyszy komunikat " nie ma takiego numeru ".Mnie poinformowali Przy ofercie "Fun-Pac że jak podłączę telefon do "Livebox-a" to będę miał darmowe rozmowy a numer pozostanie bez zmian. Umowy nie podpisałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einshell Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 telefon stacjonarny nie działa już trzy tygodnie. No tak :devil: U nas nie działał 3 miesiące ,po czym przyszły rachunki za abonament, a na bilingach jakieś wirtualne połączenia... :rolleyes: To fajnie , bo telefon leżał w szufladzie... :lol: Z TPSA to tylko 'kupa' problemów i biegania na pocztę... :devil: [ Dodano: Wto 29 Lis, 2011 08:18 ]:grin: :clap: :lol: :clap: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbój Madej Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Radziu, polecam zadzwonić do Netii i się przenieść, ja w Netii jestem już prawie 4 lata, w Styczniu będzie cztery i chwale sobie współpracę z nimi. Jak się do nich przeniosłem to wsio załatwione na telefon, kurier z umową przyjechał, bez wychodzenia z domu sprawy załatwione. Zadzwonić możesz, przedstaw sytuację z tepsą i pewnie coś Ci zaproponują http://firma.netia.pl/kontakt,tab,1.html Raz na jakiś czas miewam telefony od tepsy, nie raz się zastanawiałem czy skorzystać z ich promocji. Wczoraj miałem telefon od jednej z ich agentek, przedstawiła mi propozycję, podziękowałem i powiedziałem, że się zastanowię, ma dzwonić do mnie jutro, ale po tym co piszesz, jak ja mam mieć jakieś ewentualne kłopoty z tepsą w przyszłości to raczej w Netii zostanę. Poza tym dzwoniłem wczoraj wieczorem do Netii czy coś dla mnie mają bo umowa zbliża się do końca, za te same pieniądze mogę mieć neta bez ograniczeń i dzwonienie 24/h na stacjonarne, ale zanim się zgodzę to im wyślę rezygnację, oni jak otrzymają rezygnację to wtedy z klientem "inaczej" rozmawiają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abratek Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 ja w Netii jestem już prawie 4 lata ...miewam telefony od tepsy, nie raz się zastanawiałem czy skorzystać z ich promocjiniech Cię Ręka Boska broni! :rolleyes: ja też czekam na koniec umowy i pa,pa.... - już tylko do marca planuję iść do Netii - i tu przy okazji pytanie czy ktoś miał problemy z łącznością na liniach dzierżawionych od tepsy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zwierzak Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=uBJYoNIGJ7g&feature=related to chyba tak trzeba zrobić :grin: :grin: :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roger Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 czy ktoś miał problemy z łącznością na liniach dzierżawionych od tepsy? Nie nie miałem takich problemów a korzystałem z takiej usługi Netii na linii TPSA 6 lat problemem były możliwości infrastrukturalne sieci i uzyskiwane prędkości netu i to radzę sobie dobrze sprawdzić często gęsto płacimy za net konkretnej prędkości a po sprawdzeniu okazuje się że chodzi 2 razy wolniej ja tym sposobem miałem w Netii obniżony abonament PS Jest prosty sposób aby takie zmniejszenie prędkości "niechcący" wywołać ale o tym że lub PW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andrzej k Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 .........y jak nigdy Radek. No to się wstydzę za moją byłą firmę :sad: . Dziesięć lat nie pracuję już , widzę że dużo się zmieniło .............. na nie :sad: :sad: Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zbój Madej Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Zbój Madej napisał/a: ja w Netii jestem już prawie 4 lata ...miewam telefony od tepsy, nie raz się zastanawiałem czy skorzystać z ich promocji niech Cię Ręka Boska broni! :rolleyes:No i najpewniej zostanę w Netii, ale pośpiechu też nie ma :grin: czy ktoś miał problemy z łącznością na liniach dzierżawionych od tepsy?Tak, z tego co pamiętam, to przez te prawie 4 lata chyba ze dwa razy nie miałem neta przez kilka godzin, chyba ze dwa razy nie miałem neta po 12 godz, raz monter Netii grzebał coś w skrzynce, usuwał usterkę komuś innemu i przez przypadek odpiął kabelek z moim łączem, nie było neta i telefonu, zadzwoniłem i usterka została usunięta, a jeden raz była niezła awaria, nie miałem neta chyba trzy dni, wtedy padł główny nadajnik tepsy w Jeleniej Górze No to się wstydzę za moją byłą firmę :sad:A mnie się coś ubzdurało, nie wiem skąd, że Ty w "masarce" pracowałeś :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszB Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Pisząc te słowa bedę chyba jedynym zadowolonym z TPSA :grin: i zaznaczam że nie jestem jej pracownikiem ani w żaden sposób z nimi powiązany :grin: Gdy tylko pojawił się internet to skorzystałem z tego dobrodziejstwa które trwa po dzień dzisiejszy i cały czas mam go od TPSA, kiedyś chcąc załatwić jakieś formalności chodziłem do działu klienta, ale od ładnych paru lat wszystko załatwiam "na telefon" lub po prostu przysyłają do mnie konsultanta, podpisuję umowę, a właściwie to aneks do umowy i zapominam o całej sprawie, kilkukrotnie zdarzyły się "sytuacje losowe" że internetu NIET ale najczęściej jeden telefon załatwiał sprawę....... także z TPSA jestem zadowolony :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batiar Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Pisząc te słowa bedę chyba jedynym zadowolonym z TPSA :grin: Jestem tego samego zdania. Obecnie mam pełną kultury i efektywną obsługę ze stront Tepsy. Problemem jest jednak prędkość netu, ale żaden inny operator więcej z tych łączy nie wydusi. Płacę za 6 MB, mam 5,6 MB ale w porywach dużo więcej. :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Papcio Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Co region to inaczej to wygląda. Ja na telefon czekałem 8 lat i jak już był to korzystałem jak się dało. Internet na modem, najpierw 9,6kb potem 14,4kb następnie były szybsze modemy i numer 0202122 czy coś w tym rodzaju. Następnie już internet na SDI, i neostrada. Ale tak już jest, że o starych klientach się nie pamięta. Były promocje a ja płaciłem jak za "zboże" Przeszedłem na Netię, ale co to za firma, która nic nie zrobiła a korzysta na zbójeckich zasadach z linii i nawet sprzętu tepsy! a tylko wystawia rachunek. Jakoś to leciało na 1Mb, jak dostałem ofertę na 4Mb to przeszedłem i co? Nigdy nie zbliżyło się do 2Mb, monity nic nie dały! Aż pewnego razu Netia sama poprosiła mnie o rezygnację z usługi - nie da się na naszych liniach tepsy mieć szybciej. Miałem załatwić jakieś radiowe łącze, aż TV kablowa zaoferowała nam taki pakiecik: telefon, internet 8Mb i TV HD i dekoder z dyskiem 500Mb -fajne jest te nagrywanie! Mam teraz 500min darmowych w ramach abonamentu (45zł) do wszystkich (normalnych) krajów i jeszcze żona nie wygadała całość minut. Internet ma w zasadzie te 8Mb a w nocy jest 16. Nie mam zastrzeżeń do usług TV kablowej Vectra, córka też dziękuje Netii i na TV kablową przechodzi. Nie ma mądrych na usługi, w jednym rejonie jest OK a gdzie indziej to same kłopoty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
abratek Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Pisząc te słowa bedę chyba jedynym zadowolonym z TPSA :grin:Czy miałeś kiedykolwiek inny? czy porównywałeś ceny? Problemem jest jednak prędkość netu, ale żaden inny operator więcej z tych łączy nie wydusi.otóż to..... tyle że Netia nawet w swojej reklamie Wyraźnie zaznaczała "jaki masz kabel taki masz internet..." a tepsa? - ileż to ja miałem ubawu (ale i złości) jak konsultanci z całą stanowczoscią zapewniali mnie że będę miał wyższe prędkości .... co oczywiście z technicznego punktu widzenia nie było prawdą - ale rachuneczek to musiałbym płacić... czy wobec powyższego uwazacie za niestosowne że netia gra w otwarte karty? Przeszedłem na Netię, ale co to za firma, która nic nie zrobiła a korzysta na zbójeckich zasadach z linii i nawet sprzętu tepsy! a tylko wystawia rachunek.chyba nie wiesz o czym mówisz... - a na jakich zasadach tepsa dostała całą infrastrukturę której byliśmy właścicielami jako społeczeństwo??? :rolleyes: dowiedz się też jak długo tepsa uniemożliwiała korzystanie z linii.... i nie robi tego za darmochę a tak w ogóle nie porównuj kablówki z linią telefoniczną :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzo Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 czy ktoś miał problemy z łącznością na liniach dzierżawionych od tepsy Ja od 7 grudnia z tepsy przechodzę do Netii więc na razie nico nie mogę powiedzieć tylko to że od dwóch dni telefon nie działa i internet kuleje.Może to wina wichur :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Chcąć zgłosić problem z komóry nie mogę się dodzwonić a stacjonarnym na ich "blueLine" też się nie dodzwonię - bo nie działa :lol: Pozdrawiam :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hudzina Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Ja też należę do tych nielicznych, którzy są zadowoleni z TP SA. Sam korzystałem i nadal korzystam z różnych usług różnych operatorów a moi klienci mają wszystko - telefony, łącza dzierżawione cyfrowe analogowe frame relay itp, internet i co jeszcze chcecie, co tylko można sobie zamarzyć lub kupić. TP SA jako jedyna w moim rejonie ma szybki i sprawny serwis. Netia i tak zwani mali operatorzy to porażka. Jedyna wada TP to cennik są koszmarnie drodzy. Uważam że TP SA jest jak z Microsoftem. Wszyscy na niego narzekają a i tak większość używa. Kiedyś w połowie lat 90'tych myślałem że Netia rozwiąże mi problemy, które wtedy miałem z TP SA ale szybko wróciłem do TP SA. Jeśli mam awarię łącza u klienta a używa on usług innego operatora to wiem że minie kilka dni zanim ten operator coś zrobi z tą awarią. Jeszcze jedna uwaga zawsze wszystkim mówię bież usługę od tego kto jest właścicielem kabla lub światłowodu unikniesz wtedy problemu przerzucania odpowiedzialności. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@halusia@ Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Za usługi z tepsy juz dawno zrezygnowałam.Aktualnie korzystam z TV kablowej Multimedia., gdzie za pakiet płacę około 130 zł.A w pakiecie ..- tv i cyfrowa- internet- telefon gdzie do wygadania mam 25 godz miesięcznie.. tańsze min za rozmowy zagraniczneWszystko działa bez zastrzeżeń i jestem zadowolona. :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
z_bychu Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Ja korzystam z telefonii VOIP. I jest OK. (Tlenofon obecnie FreecoNet) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszB Posted November 29, 2011 Report Share Posted November 29, 2011 Pisząc te słowa bedę chyba jedynym zadowolonym z TPSA :grin:Czy miałeś kiedykolwiek inny? czy porównywałeś ceny? Osobiście nie, lecz gro znajomych którzy przeszli z TPSA do Netii teraz wracają z powrotem do TPSA, i nie chodzi tu o cenę abonamentu.... więc coś w tym być musi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzes855 Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Nie rozpływajcie się tak nad Netią, jeszcze do dzisiaj odbija mi się czkawką moja decyzja o przejściu z Tepsy do Netii.jestem znowu w TPSA i mówię nigdy więcej nie dam się tak wyrolować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radek. Posted November 30, 2011 Author Report Share Posted November 30, 2011 Wczoraj pogaworzyłem sobie z infolinią TP.SA. prawie 40 minut na swój koszt. Kosztowało mnie to 15 złociszy. Sprawdziłem. Podobno dzisiaj po południu telefon ma być aktywny. Zobaczymy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batiar Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Ja w tym roku kilkakrotnie rozmawiałem z TPSA. Okoliczni dżentelmeni uwielbiają mieć kabel telefoniczny. Okazjonalnie wycinają odcinki 2-4 słupowe kabla. Chyba potem wypalają go i do skupu złomu. Nie wiem na ile flaszek to Im starcza. Policja przy pomocy wnerwionych mieszkańców łapie ich. Prokurator wypuszcza, umarza, "niska szkodliwość czynu". TPSA płacze i płaci, inni operatorzy prowadzą politykę selekcji, TEPSA z dawnych lat, rozpędem bierze drobnicę, mała opłacalność albo dopłaca. W puszczańskich wioskach wprowadzili bez przewodowe Motorole, nie szło inaczej. Rolnicy brali ustrojstwo do traktora na puszczańskie prace rolne. Mieli komórki przy sobie, trochę inne gabaryty ale zawsze... Inni operatorzy walczyli o klienta kluczowego, dochodowego, dawali upusty. TPSA od komuny miała statutowy obowiązek brać wszystkich, teraz jest chyba zmiana. Ale zaszłości zostały, inni w dalszym ciągu wybierają klientów - rodzynki. Przy ostatniej kradzieży kabla natychmiast zadzwoniłem do dyrektora (odcinka?). Zaczął mówić coś o skomplikowanej przyczynie, potrzebnym czasie. Poinformowałem go żeby przysłał pracowników do pomocy przy wybierania gnoju. Ja za nich podłączę kabelek między słupami, jeden z tych słupów jest niski, łatwo sięgnąć do kabla... W ciemno podałem lokalizację, rozłączył się. Za dwie godziny miałem czynny telefon, poinformowano mnie o usunięciu awarii i wymianie słupa. Operatorzy TPSA nie chcieli ze mną gaworzyć, milczkiem odjechali. Dżentelmeni wioskowi (potomkowie dawnych "dworusów") narzekają, że są dyskryminowani. Gospodarskie panny nie chcą ich znać, jest tak z dawnych lat, ojcowie wiedzą swoje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkadiuszcz Posted November 30, 2011 Report Share Posted November 30, 2011 Ja od 7 grudnia z tepsy przechodzę do Netii więc na razie nico nie mogę powiedzieć tylko to że od dwóch dni telefon nie działa i internet kuleje.Może to wina wichur :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Chcąć zgłosić problem z komóry nie mogę się dodzwonić a stacjonarnym na ich "blueLine" też się nie dodzwonię - bo nie działa :lol: Pozdrawiam :wink:Na niebieską linie można zadzwonić z komórki, tylko trzeba dodać jakikolwiek kierunkowy z przodu taką instrukcje dostałem kiedyś w punkcie tp, i faktycznie działa. Ja mam neostrade 10Mb, bez telefonu. Internet działa rewelacyjnie, ale kiedy podpisywałem umowę, miałem mieć 20Mb, monterzy podłączyli 6, twierdząc że przy tej odległości od centrali, nie da się więcej. Miał przyjść aneks do umowy, minął miesiąc i nic, drugi też nic, dzwonie na błękitną linie, odsyłają do pomocy technicznej, dzwonie do pomocy technicznej, odsyłają na błękitną linię :question: W końcu jednak na błękitnej linii ktoś się zajął sprawą, po dwóch tygodniach przyszła umowa na 10Mb :!: Sprawdziłem szybkość i o dziwo mam 10Mb, a cały czas miałem 6Mb, płacąc za 20Mb :???: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.