boob96 Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Z związku z tym że jestem już emerytem zacząłem realizować swoje marzenia .Od dawna czytając forum i przeglądając bardzo ciekawe pomysły kolegów z forum postanowiłem zbudować mini wędzarnie wzorując się na pomyśle kolegi RadkaCo prawda nie jestem stolarzem tylko spawaczem udało mi się zrobić taką oto prawie mobilną wędzarnię :wink: deski zamówiłem w stolarni. zakupiłem arkusz blachy i. obudowałem wszystkie boki [/url Po pomalowaniu drewnochronem przyszedł czas na pierwsze próby http://images49.fotosik.pl/1742/6c987010691485e2med.jpg dymogenerator zakupiłem od kolegi Miro koledzy na garażach byli pod wrażeniem działania tego bardzo funkcjonalnego wynalazku. http://images41.fotosik.pl/1885/a77b3b0856c2f3d8med.jpg http://images45.fotosik.pl/1663/d1f14eca82997f38med.jpg W obecnym etapie muszę jeszcze dopracować termoregulator do grilla . Do tego mam zamiar użyć termoregulator z bojlera z kapilarą, nie wiem czy to jest dobry pomysł ale czas okarze. Wszystkie uwagi i krytyka bardzo mile widziana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIRKON Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 fajna zadymiaczka :clap: :clap: :clap: :clap: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pulek Posted December 22, 2012 Report Share Posted December 22, 2012 Świetny pomysł z kółkami ! Tak wielu ludzi narzeka, że mieszkając w bloku nie mogą sobie pozwolić na wędzarnię, a tu proszę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boob96 Posted December 22, 2012 Author Report Share Posted December 22, 2012 Cieszę się że się podoba Jak odbierałem deski z tartaku to na zamówieniu była kartka z napisem WYNDZOK :grin: Wujtom bardzo dobrze trafiłeś w nazwę :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...