Jump to content

Wędzarnia emeryta

Recommended Posts

Z związku z tym że jestem już emerytem zacząłem realizować swoje marzenia .

Od dawna czytając forum i przeglądając bardzo ciekawe pomysły kolegów z forum postanowiłem zbudować mini wędzarnie wzorując się na pomyśle kolegi Radka

Co prawda nie jestem stolarzem tylko spawaczem udało mi się zrobić taką oto prawie mobilną wędzarnię :wink:

deski zamówiłem w stolarni.

zakupiłem arkusz blachy i. obudowałem wszystkie boki

[/url

Po pomalowaniu drewnochronem przyszedł czas na pierwsze próby

http://images49.fotosik.pl/1742/6c987010691485e2med.jpg

dymogenerator zakupiłem od kolegi Miro koledzy na garażach byli pod wrażeniem działania tego bardzo funkcjonalnego wynalazku.

http://images41.fotosik.pl/1885/a77b3b0856c2f3d8med.jpg http://images45.fotosik.pl/1663/d1f14eca82997f38med.jpg

W obecnym etapie muszę jeszcze dopracować termoregulator do grilla .

Do tego mam zamiar użyć termoregulator z bojlera z kapilarą, nie wiem czy to jest dobry pomysł ale czas okarze.

Wszystkie uwagi i krytyka bardzo mile widziana.

• Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 2 weeks later...

Regulator będzie zamocowany na zewnątrz, jutro będę to robił gdyż zdrówko ostatnio trochę mnie opuściło :sad:

Zastanawiam się na jakiej wysokości zamontować w środku kapilarę ?? Czy na pierwszym szczebelku od dołu będzie dobrze ??

Zastanawiam się na jakiej wysokości zamontować w środku kapilarę ?? Czy na pierwszym szczebelku od dołu będzie dobrze ??

Do tego będą Ci potrzebne dwa termometry. Powieś jeden na wysokości wędzonek, a sondę drugiego umieść prowizorycznie w takim miejscu, żeby nie przeszkadzała w przekładaniu kijów. Jeśli wskazania tego z sondą będą się pokrywać z tym na wysokości wędzonek, to jesteś w domu :wink: . Ja trafiłem za drugim razem. Sondę mam umieszczoną na "plecach" wędzarni około 30 cm od górnej pokrywy.